Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 17, 2009
Image Size
710 KB
Resolution
1920×2560
Thumb

Stats

Views
260
Favourites
12 (who?)
Comments
1

Camera Data

Make
NIKON
Model
COOLPIX L10
Shutter Speed
10/40 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
518
Date Taken
Jan 17, 2009, 2:15:36 PM
×
COS - The First Alice by xWish COS - The First Alice by xWish
:icondonotuseplz::iconmyartplz:


Total Ghetto cosplay OMG
Alice Human Sacrifice (Hitobashira Alice) by Vocaloid
I LOVE LOVE LOVE THIS SONG... I was cleaning out my closet last night and I pulled out a red shirt and then I saw my Sakura wig lying around so it gave me an idea... HAHA MEIKO! Anyways.. I'll upload a better version and edit that later (with fake blood splatter and a red rose) Heehee....
I think this will be a Halloween project for next year.. Maybe I'll try the Miku one

Erm.. There are a lot of version of Meiko... I have a white and red shirt that I was gonna try since I washed that shirt and the red kinda bleed out and went all over the white part.. sadly mom threw it away =(

Vocaloid Meiko belongs to YAMAHA
:iconicyblue101:
IcyBlue101 Featured By Owner Jan 18, 2009
OMG! You look just like Meiko! XD Awesome job on the cosplay! ^^ I like the card, it gives it a nice effect! Yay! This is one of my Favorites! ^^
Reply
Add a Comment: